Julia // Nya loppisböcker

Hejhej! 
När jag var på semester i Skåne så besökte jag och min kusin en Lions loppis. Det var mycket folk och lite för varmt. Men vi kom tillslut till bokavdelningen. Det kan nog vara den bästa loppisen jag har besökt när det gäller böcker. Det var 3 pocketböcker för 10 kronor. Helt sjukt bra ju! Och alla böcker va nästan nya och inte lästa. Såklart hittade jag några fynd! 
 
En Sophie Kinsella bok, jag vill ha alla hennes böcker och speciellt hennes En shopaholic serie. Nu har jag en iaf haha.
Vad mina döttrar bör veta har jag spanat på hur länge som helst i bokaffärer. Den ser ut att vara direkt från bokaffären. Så fin!
Svensk maffia kunde jag inte lämna kvar,sjukt intressant att läsa om maffian. Visste inte ens att det fanns i Sverige. 
Hungerspelen. Såklart var jag bara tvungen att köpa den, inte fasen kunde jag lämna den där. Men hur kan någon lämna ifrån sig den?? 
Inte enklare än så och Lyckans hjul. JAA, äntligen har jag två Kajsa Ingemansson till att läsa! Efter jag har läst Små citroner gula så bara måste jag läsa mer utav henne! 
 
Aldrig fucka upp. Okej, den här va också helt ny och fin. Älskade Snabba Cash. Dock vet jag inte om det här är fortsättningen eller om det är någon boke emellan. En guldpeng fick jag punga ut, helt okej tycker jag! 
En förtjusande man. Också helt ny och jag älskar Marian Keyes! 
Övererenskommelser. Denna bok är dock inget loppisfynd, det är ett recensionexemplar från Damm förlag! Tack tack så mycket! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0