Recension: Från blogg till business - Tyra Sjöstedt

 

Jag måste börja och säga att det här nog den finaste boken jag har i min bokhylla omslaget, storleken, texten, allt är bara så fint. Det märks att Tyra har lagt ner mycket tid på sin bok. Det var inte bara text rakt ner och upp, utan hon hade delat in allt snyggt och med hjälp av färg och bilder så vart boken så mycket bättre än dom vanliga biograferna som finns, som i sin tur nästan bara består utav text.

 

Egentligen hade jag inga förväntningar på den här boken, jag visste inte vad den skulle handla om. För ärligt, vad kan en bloggare fylla en bok med?

 

 Den var förvånansvärt bra, boken var fylld med Tyras egna tips på hur man får sin blogg att växa, hur man tjänar pengar, hur man samarbetar med krångliga länder osv. Många bra tips helt enkelt!

 

Något jag gillade att läsa om var hennes barndom som hon berättade om, och när hon var modell var också väldigt spännande att läsa om! Även om jag har följt Tyra sedan början så var det mycket som kom fram och många avslöjanden, ex att Style by tyra omsätter 15 miljoner! Jag hade gärna läst lite mer om Style by tyra, för jag är så imponerad av detta storbygge.

 

Boken är väldigt inspirerande och jag tror nog att många unga tjejer där ute i bloggvärlden får inspiration och hopp om sin egen framtid. Tyra verkar vara en skön tjej och ja, jag är riktigt imponerad. Jag förstår inte hur hon hinner blogga på två bra bloggar, ha ett företag, driva sin gård, och dessutom skriva en bok! Och hon har nyss varit utbränd dessutom.

 

I slutet hade också Tyra radat upp hela alfabetet och skrivit sitt tack till den personen som hade den bokstaven. Väldigt smart och finurligt! 

 

Jag tycker boken är läsvärd, för den är full med inspiration med det finns också några allvarliga delar med. En perfekt bok att ge bort i julklapp!

 

Titel: Från blogg till business

Författare: Tyra Sjöstedt

Antal sidor: 107 sidor

 

Tack snälla Lind&co för den här boken ♥


Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: Ja, Lykke Li är himla härlig! Hon har så speciell musik:D

Ja, det är härligt när man faktiskt kan börja använda det språket man håller på och lär sig. Dock tycker jag fortfarande att franska är svårt och jag har läst i fem år...

2012-12-07 @ 19:39:09
URL: http://bookshelf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0