julia / mer bokreafynd

 

Ja, precis som jag hade väntat mig så hade Bokia en jätterolig bokrea. Var inne en sväng idag och hittade 3 böcker där för inga pengar alls. 2 Meg Cabot böcker, och en John Marsden. Typ fortsättning på Imorgon när kriget kom. Den kunde jag ju inte lämna kvar i affären.

Senare ville pappa in på ett möbelmagasin, som jag och Elin tidigare har besökt. HÄR kan ni läsa om det. Jag hittade 3(!!) böcker av min favoritförfattare. Rosamunde Pilcher. Och så hittade jag Gunnar Nordahls bok för en tia, som hittat ju!

Och sist men inte sist, besökte jag Ica Maxi och hittade Bäckmagi för 29 kr.


Jag är väldigt nöjd och nu har jag böcker så det räcker ett tag framåt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0