julia / var finns bokia!?...

... var den frågan vi ställde oss (mig&elin) idag när vi besökte Stockholm. Vi sprang runt i 2 timmar. Vi letade och frågade runt, och vet ni? Stockholmarna såg nästan förvånade efter vi frågade efter Bokia. Vaddå? Bokia? Det har jag ingen aning om. Men så hamnade vi i en galleria och så står det att det ska finnas Bokia i gallerian. Men det visades sig att den affären hade de tagit bort! Men tröttna och slitna gick vi till
(efter mycket frågade pratade vi med en snäll dam som tipsade om den här bokaffären),  en affär som hette Bokskotet. Det var en mysig affär med bra priser. Jag hittade 2 böcker (på smällen och Killar kompisar och Italienska intriger) därifrån för cirka 35 kr / styck.

Vi besökte även Sci-Fiction affären i Gamla stan, allstå den är guldvärd. Jättemycket böcker till bra priser, nya och gamla. Blev sugen på att köpa några manga böcker (hela affären egentligen). Men jag ska ju till London i vår så dom fick stanna kvar i affären.

 

I måndags köpte jag Jag tror jag älskar dig på en Bokia affär. Så den köpte jag inte idag men den är ju ändå ny, men de understa böckerna köpte jag.


Har ni fyndat något på bokrean?

Kommentarer
Postat av: Nea

Det finns bara en Bokiaaffär i Stockholm tror jag. Den ligger i Ringen vid Skanstull. Eller var det där ni var?



Bokskotten är awesome! Jag extrajobbar där ibland. SF-Bokhandeln slår dock allt. Vad kul att åka till London! :D

2012-02-24 @ 20:27:34
URL: http://boknea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0