Nya böcker

Hejhej! Som jag senaste gången jag visade mina nya böcker så sa jag att jag har väldigt många nya böcker. Vilket är sant. Här kommer en till bunt med nya böcker!
 
Jakten på wondLA är verkligen en jättemysig bok, precis när jag läste ut den tyckte jag inte alls om den. // Games of thrones, tror aldrig att jag kommer läsa den här, kanske, kanske inte. // Rör mig inte är jag verkligen nyfiken på! Alla har pratat så gott om den. // Stormvarning, har aldrig läst en bok om Alex rider tidigare. // Och så en Narnia bok, jag älskar Narnia!
Godnatt, finaste, Åh, denna verkar vara så bra! // Mig äger ingen, har velat läsa den jättejättelänge! Köpte den på loppis för 5 kronor vilket är helt okej för mig och min plånbok. Haha.
Nora O'Donoghues dröm. Vet inte så mycket vad den handlar om // Sista delen i serien om Klanen Otori! Har påbörjat den första delen. Den är bra än så länge // Sällskapsdamen, vet inte heller så mycket om den här boken. Vet bara att jag tyckte den verkade så bra.
 
 
Nu ska jag kolla på Harry Potter! puss

Kommentarer
Postat av: Pia

Vi fick läsa Mig äger ingen som en skoluppgift förut, eftersom att den utspelar sig här i Västerås :) Den var faktiskt valdigt bra, hoppas du gillar den! ^^

2012-07-30 @ 22:40:36
URL: http://bookrelated.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0