Veckans färg [6]

Mitt livs roll - Började läsa den för några år sedan, imponerade inte och jag slutade läsa den. Kaos - Ny bok som snart få bli läst, verkar galet rolig. När jag lät dig gå - En väldigt fin serie som jag tyckte om väldigt mycket. Läsvärd.
Kärlek@första.träffen - Minns inte så mycket av den, bara att jag gillade den as mycket. 
I en annan del av Bromma - har läst mer än halva, slutade att läsa den. Men Martinas böcker är väldigt roliga! Det borde finnas regler - recenex från Gilla förlaget  (tack så mycket!!) ska läsa den väldigt snart. Ser faktiskt fram emot den! 
 
 
Veckans färg är nu lila. Hade verkligen inte så mycket lila böcker som jag trodde...Har ni några lila böcker? :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0