Nya böcker.

Hejhej!
Igår var jag inne i stan och handlade böcker second hand! Om det är något jag älskar så är det att handla second hand böcker. Billiga pengar och oftast oftast väldigt fina böcker. Köpte dessa här nedanför för 1 kr/st vilket är sjukt för så fina böcker.



Tredje sommaren, har dubbleter nu :( / Lyckan, kärlekn och meningen med livet, har velat läsa denna as länge / Välsignade ost, en romantiskt kärleksbok / Hundra åringen som klev ut genom fönstret och försvann, slutade läsa denna i mitten ungefär och jag hade tänkt nu att ge den en chans till / Gud, vet inte så mycket vad den handlar om just nu men jag vet att jag fastnade för den iaf!
'
Sweet Valley High - tvillingarna (favoriter) på engelska / framtidens röster, novellsamling / Guldkompassen serien


PS. Om det är någon som vill ha Systrar i jeans / tredje sommaren så hojta till. Köpte nämligen den enda jag hade hemma...Först till kvarn, (om det är någon som vill ha den såklart)

Kommentarer
Postat av: micaela

Rekomenderar verkligen "lyckan, kärleken och meningen med livet"!!

Hundraåringen som... måste jag försöka läsa någon gång!

Svar: Jag slutade ju som sakt att läsa Hundraåringen..., ska försöka ta mig igenom den snart... :D
mycupoflife.blogg.se

2012-06-05 @ 23:10:45
URL: http://booksandthings.blogg.se/
Postat av: Andrea

Jag skulle gärna vilja ha den :)

2012-06-05 @ 23:44:18
URL: http://andypandycool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0