Julia / Läst i April 2012

Antal böcker läst i april: 7 böcker (finns dock inga recensioner haha)
Röda kort och svart naglar
Den yngste tempelriddaren: Den sista striden
Bröllopsgåvan
Fans: Motståndarna
Dash och Lilys utmaningsbok
Den yngste tempelriddaren: Katarernas fästning
Kärlek
Bästa bok: Bröllopsgåvan eller Den sista striden. Tyckte faktiskt alla böcker var bra!
Sämsta bok: Dash och Lilys utmaningsbok om jag måste välja en bok.
Kommentar: Det var en ganska bra läs månad tycker jag. Har bara läst bra böcker. Dock så måste jag börja läsa böcker ur min egen bokhylla än att springa på biblioteket och låna böcker. Har minst 60 st här hemma som är olästa. Nästan så man skäms ju. Haha.
Såhär såg det ut igår hemma hos mig! Fantastiskt är ett ord.

Kommentarer
Postat av: Micaela

Själv har jag läst ca 37 av de 100 böcker jag har i min bokhylla...

2012-05-03 @ 22:13:04
URL: http://dreamsaboutengland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0