Julia // Instagram bilder - Böcker och andra nördiga saker

Skrev en artikel och varvade det med att läsa i Fyra dagar fyra nätter. Köpte biljett till David Lagercrantz som har skrivit Zlatans bok. Och så mina hundra olästa böcker. Hehe, skäms ju så fort jag ser på bilden. 
 
Har kollat massor på Tribe, och jag hittade Pink Floyd LP-skivor i källaren. Och lite av mina olästa pocket.  
 
Min fina skrivbok där jag skriver lite bloggideer, och tankar. Biljetter från resor, min vimpel, och bästa Tokio Hotel skivorna. En dag var Sverigedemokraterna i skolan och hälsade på, jag håller inte alls med om vad dom säger och jag tycker det är provecerande att dom kommer till en skola är dom flesta är invandrare. 

Tog kort på min läxhög och Glee som jag ska börja kolla på. Hade sovmorgon i fredags och låg och läste i En natt. Väldigt bra och fin bok! Och så några av mina böcker <3

Kommentarer
Postat av: Elina

Svar: Hej! Så vitt jag har fått höra från tyska fans så kommer de börja visa alla castings i januari och livesändningarna i februari/mars. ^^

Svar: Åh! tack så mycket! :D
mycupoflife.blogg.se

2012-10-14 @ 17:13:01
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0