Julia // Mina bästa soundtrack

Oftast när allt känns omöjligt och jag vill bara krypa under täcket så brukar jag slänga på ett soundtrack. Tack vare The hunger games så måste jag kolla upp soundtracket till varje serie/film jag ser. Oftast så älskar jag det, men ibland så tycker jag det är skit (the tribes soundtrack föll mig inte alls i smaken och inte heller Mulans soundtrack). Jag älskar soundtracken, liksom, du har en helt ny lista med musik! 
 
Här är några av mina favorit soundtrack och favoritfilmer/serier! :)
 
- Madagaskar 2
 
- Kick-ass
 
- one tree hill (finns flera!!)
 
- the hunger games
 
- Prom (som är en jättegullig film!) 
 
- grease. (vad vore världen utan grease musik?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0