Julia // Varför man ska kolla på the tribe...

VARFÖR MAN SKA KOLLA PÅ THE TRIBE:
 
Dom senaste veckorna har jag förlorat min själv i tv serien The Tribe. The tribe gick på barnkanalen för länge sedan och jag tittade då och då. Serien handlar om att ett virus dödar ut alla vuxna och barn och ungdomar lämnas ensama kvar på jorden. Vi får följa the mall rats och se hur dom försöker bygga upp ett fungerande samhälle. Men det är också vanliga problem med, så som kärleksproblem, vänskap, avundsjuka, bulimi, osv. 
 
Jag har listat några anledningar till varför man ska se tribe, som enligt mig är världens bästa tv serie. 
 
1Sasha. Fina glad och ursöta Sasha. Jag älskar honom, just nu där jag är i serien så är han med massor och jag njuter varje sekund! Jag hoppas han kommer tillbaka till serien senare, har nämligen hört att han är borta om några avsnitt och snyft snyft snyft.
 
 
2. AMBER. Okej, detta är motsvarigheten mot Sasha. Amber är så freaking cool och spännande och smart! För att inte tala om vilken ledare hon är. Jag avgudar henne och jag tänker, att världen skulle behöva en Amber idag som sätter alla gubbar på plats. 
 
 
 
3. The mall. Nångång ska jag besöka the mall där the mall rats bor, (om det finns så att säga). Nej men, eftersom 70 % av the tribe är inspelat i the mall så borde the mall självklart vara med på denna urhäftiga och coola lista. Tänk också att ha ett eget shoppingställe!
 
 
 
4. Alla ascolla kläder och frisyrer och sminkningar. Varför är människor inte klädda sådär häftigt och kreativt? Jag använder nästan inget smink alls, förutom puder då. Men tänk att få sminka sig sådär varje morgon. Pröva olika stilar och hitta sin egen stil. Undra hur jag skulle se ut om jag var med i nått gäng hihi. 
 
 
5. Att det finns 5 säsonger och 260 avsnitt och jag har cirka 240 avsnitt att se. 
 

 

Kommentarer
Postat av: Nea

ÄLSKA THE TRIBE! Så bäst alltså! Älskar att du också gillar Sasha, ingen brukar göra det. Hur långt har du sett? :D

Svar: JAA SASHA ÄR BÄST!! Jag ska precis börja på säsong 2 (!!!!) :D
mycupoflife.blogg.se

2012-10-01 @ 21:25:30
URL: http://boknea.blogspot.se
Postat av: Pia, Flying Lions

OMG JAG ÄLSKAR THE TRIBE, FAN BÄSTA TV-SERIEN NÅGONSIN! (ok Buffy är bäst) MEN ÄNDÅ! Amber är såååå jävla cool och Brad är fett snygg och det är jättesorgligt om den där tjocka tjejen och wä jag ville vara lika cool som Tsiu eller vad den där tjejkinesen med blått hår hette! hähähä

2012-10-01 @ 22:59:41
URL: http://flyinglions.blogg.se
Postat av: Micaela

The Tribe är hur bra som helst! Ville precis som du när jag var yngre sminka mig och klä mig som skådespelarna där.

Svar: Haha, man borde ordna en Tribe dag! :D
mycupoflife.blogg.se

2012-10-02 @ 21:25:15
URL: http://booksandthings.blogg.se
Postat av: Elina

Svar: Håller med!! :) Tack så mycket. ^^ Kram!

2012-10-03 @ 08:50:58
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0