Julia // Har syndat

Jag syndade igår. Jag lånade hem 12 böcker från biblioteket. Hade bara tänkt att lämna tillbaka böcker, men fastnade såklart vid ungdomsavdelningen. Det var väl bara tur att jag inte hann gå vidare till vuxenböckerna, hade nog blivit dubbelt så mycket. 

Jag hittade hela serien TRE. Har ju läst den första boken (recension kommer) och gillade den starkt. Äntligen fanns tvåan inne på bibblan och resten av serien, och eftersom jag inte är så ofta på just det biblioteket så lånade jag hem hela serien. Jag längtar till att så se hur det slutar. 
 
Hela serien, kommer nog att sträckläsa den. En känsla jag har, men den är ju så bra!!
Innebandy piraterna -
en bok om innebandy, har nog aldrig läst en bok om innebandy. Men denna verkade faktiskt bra. 
 
Kära vänner - 
Jag kommer inte ihåg vad den här handlar om. Men den är säkert bra. Hehe.
 
Killar, kompisar och misstag i massor - 
Åh, jag har läst killar, kompisar och kosmiska kyssar för kanske 5 år sedan. Minns att jag älskade den iaf, och jag visste inte att den fanns flera fast olika karaktärer. Spännande!
 
Raisin Rodriguez hemliga dagbok -
Påminner lite om Klicka här eller vad den heter. Men verkar bra och väldigt lättläst. 
 
Vi får se vilka som blir ulästa, har ju en tendens att låna på mig för mycket böcker och det slutar med att jag får lämna tillbaka hälften för då har tiden gått ut. Men försöker att läsa alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0