Julia // Nya böcker för inga pengar alls

Här kommer ett lass med böcker jag har köpt den senaste veckan. Några är köpta second hand och en bok är ett recensionexemplar. Hihi. 
 
Först ut är två Harry Potter böcker. Har ju som sakt inte allihopa men håller på och samlar på mig dom. Hittade Den flammande bägaren och Hemligheternas kammare. För 20 kr styck. Egentligen, finns det finare böcker än just Harry potter böckerna? Tror inte det. 
 
Denna bok fyndade jag idag när jag väntade på att min buss skulle komma. Skrivhäftet köpte jag på Åhlens. Har velat läsa Extremt högt och otroligt nära jättelänge och nu så hittade jag den i fint skick och slog till. 10 kronor hoppas jag att den är värd. Har också läst många bra recensioner, så förmodligen är den bra. 
 
Denna bok dök upp i brevlådan idag och kommer ifrån B.Wahlströms. Tackar <3. Nu kan jag äntligen fortsätta läsa på denna awesomes serie. 

Hittade dessa två för 10 kr styck. Älskade ju dessa böcker med äger ingen utav själv, förns nu då. Dom är så himla bra och ni alla borde verkligen läsa dom. Skrattfest blandat med tårfest. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du ett fan av Star Wars, One Tree Hill, Supernatural, Gossip Girl eller True Blood? I så fall kolla in shopen: http://fatmasshop.blogg.se :)

2012-09-08 @ 15:19:00
URL: http://fatmasshop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0