Julia // One tree hill

Detta har inget med böcker att göra, men jag bara måste liksom skriva av mig. Jag är helt kär i One tree hill, den är nog faktiskt min absoluta favoritbästa tv serie. Jag kan inte komma på en bättre serie, förutom Criminal Minds, NCIS, Desperate Housewives, Gossip Girl, Awkward. Men One tree hill. vad ska jag säga? 
 
Men denna serie är totalt magisk. Den är skrämmande och liksom sätter sig runt hjärtat som ett segt tuggummi. 
Den är sjukt freaky bra. Brooke och Julian är freaky bra, Haley och Nate är helt jävla freaky bra. Allt är bra. När det går dåligt för en karaktär (läs: när Haley och Nathan typ nästan gör slut för att hon drar på turne), (och typ när Lucas och Lindsey är förlovade, hatar den tiden)  så gör det fan ont i mig. Mitt hjärta bara kraschar och jag vill mer än gärna hoppa in och rätta till allt. Visst får ni också sånna känslor? Snälla säg ja, annars känner jag mig....konstig. 
 
Det enda jag ville säga var att, om ni inte har sett denna braiga tv serie så. Ja, bor du under en sten liksom?. 
One tree hill är min hemstad och karaktärerna mina vänner. Jag känner igen mig så mycket i den här serien så det är lite läskigt. Men det är nog snart dags för att se om hela serien. Från början till slutet. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0