Från A till Ö - D


Dracula. Ett seriealbum / Dit man längtar. En oläst bok. / De vandrande städerna. Jättebra bok, läs min recension HÄR. / Darlah. Ska vara spännande, ska läsa snart. 
Det fattas en tärning. Vet inte om jag har läst den? haha / Det händer nu. Har inte läst den än. / Den försvunna bruden. En pocket på 500 sidor. / Den gömda trädgården. Åhh vill läsa! / Deluxe. Måste verkligen läsa den snart. 
Det borde finnas regler. Har inte läst än! / Den utvlada. Loppisbok som väntar på att få läsas. / Den vita katten. En av mina favoriter förra året. Får nog bli en omläsning snart Recension här. / Demonernas post. Måste verkligen läsa om Vargbröderna känner jag / Den statistiska sannolikheten för kärlek vid första ögonkastet. Har inte läst den än, men det ska göras snart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0