julia / feber

Om du inte har läst Frost eller Feber. Då har du verkligen missat något. Dom här böckerna får Twiligth att framstå som barnböcker och Harry potter som tråkigt.
Den här serien är min favorit. Den har allt. Kärlek, spänning, sorglig, den har verkligen allt. Och så är jag lite förälskad i Sam. Finns det någon mer underbarande än han ? Och sättet han han behandlar Grace på. Jag blir tårögd. Och slutet, herregud. Jag måste läsa fortsättningen. NU. Jag bara måste veta hur det går för dom.
Först var jag lite skeptiskt till att kom två personer till som man får följa boken genom deras perspektiv. Men jag hade helt fel! Boken vart genast mycket bättre. HÄR kan du läsa min recension om Frost.

Författare: Maggie Stiefvater
Antal sidor:
Betyg: 5/5
Läs den / läs den inte: Denna bok får inte missas helt enkelt / finns inget som säger att du inte ska läsa den.



Beskrivning:
Grace borde vara lycklig. Sam har klarat sig genom hela vintern utan att förvandlas till varg. Men en våldsam feber rasar i hennes kropp och för var dag som går växer vargen inom henne sig allt starkare och hotar att ta över hennes kropp. Kommer hon förvandlas när vintern kommer?

Kommentarer
Postat av: Bokälskarinnan

sv: vad roligt ni kommer från samma stad:) jaha trodde du beställde från formabooks:)



Frost och feber var inga böcker jag gillade direkt:/

2011-11-01 @ 12:48:58
URL: http://bokalskarinnan.blogg.se/
Postat av: Jorunn

Vilken fin blogg du har! :) KRAM



sv; nej, jag hade höstlov vecka 42, alltså för två veckor sen! (:

2011-11-01 @ 15:02:22
URL: http://milkyshine.devote.se
Postat av: Anna

Jag läste Frost för något år sedan tror jag och gillade den inte alls tyvärr. Twilight var till och med bättre. Och Harry Potter kommer aldrig att vara tråkigt i mina ögon. ;) haha

2011-11-01 @ 17:28:19
URL: http://readingthisworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0