julia / nya böcker till hyllan #2

 

Som ni vet så bloggade jag om att jag hade köpt några böcker. Och jag hade köpt Beautiful dead: Jonas bok. HÄR finns det inlägget för er som vill läsa det.

 

Min lillebror sålde jultidningar (alla vet väll vad det är right?) och då köpte jag två böcker! Nämligen Smaragdernas Bok och Beautiful dead: Phoenix bok. Jag är mycket nöjd.

Men visst ser Smaragdernas bok omslag lite barnsligt ut? Jag tycker dom skulle tuffa till det lite iaf. Det här är den första boken av tre delar. Jag ser väldigt mycket fram emot den här boken. Älskar att läsa fantasy har jag kommit på. Det trodde jag inte om mig själv, jag trodde att jag alltid skulle vara den där som bara läser romaner. Hm.


HÄR kan du köpa Smaragdernas bok på bokia.

Kommentarer
Postat av: Patricia♡

Kul att få tips om böcker:) Håller med dig om att Smaragdernas bok så aningen barnslig ut, inte alls så inbjudande man vill att ett omslag ska vara. Men hoppas den är bra ändå.

2011-11-18 @ 09:24:56
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0