julia / nya böcker till hyllan

Förra veckan var jag i Ullared, jag hade en lång lista med böcker jag skulle köpa. Liksom, det är Ullared där finns allt. ALLT utom böcker. Dom har bara pocket böcker, såna som jag redan har läst. Jag vart grymt besviken. Men jag hittade två böcker som jag gillade, och en har jag redan skrivit om. Men brevid Gekås finns det massor med olika affärer, och där fanns en bok affär. Bok-Olle tror jag den hette. Jag gick in där, och hittade 4 böcker för 85 kronor!! Och nya dessutom, och en LISA JEWELL bok. Trodde jag skulle smälla av. Sommar I New York är fortsättningen på Tha Carries diaries. HÄR kan ni läsa min recension av den. Glad och belåtet vart jag iaf! :) Men också lite besviken på Gekås utbud av böcker!

 

 

 

Ännu mer att läsa, HURRA! :)


Kommentarer
Postat av: Yrsha

Har läst "Marshmallows till frukost", tyckte den var riktigt bra :)

2011-11-14 @ 21:29:18
URL: http://haveyoureadthisone.com
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Kul med nya böcker! Blev inspirerad att läsa när jag klickade in här - vilken härlig blogg! :D



sv: hihi ja jag har nog ritat sen jag var liten.^^

Ritade dock mer förut, men ska försöka ta upp tecknandet mer igen så att man kan utvecklas ännu mer! :)

2011-11-15 @ 20:35:19
URL: http://adaras.se
Postat av: Vivi

Og vilke tur, en sommar i New york har jag också kikat på, får kolla efter den när jag är på Gekås nästa vecka :)



Det är min syster, min mamma & jag som startade bokbytarklubben och sedan har vi bjudit in bokintresserade kompisar. Kan verkligen rekommendera att starta en sådan klubb, vi träffas ca 4 ggr om året och har jätteroligt ihop och byter mycket bra böcker med varandra !

Kram

2011-11-17 @ 09:46:50
URL: http://www.missvivis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0