julia / En djävulsk romans = Cruel Intentions

Denna film, är alldeles magisk. Slutet herregud vad jag grät. Jag älskade allt, scenerna, replikerna, miljön.
Och det bästa med allt. Sebastian. Den killen alltså. Från att vara  en skitstövel till en kille som är guld värd.
Men något jag inte gillar är Kathryn, måste hon vara en sån bitch? Eller ja, det bestämmer ju författaren såklart. Men jag gillade henne inte alls, hon är taskig och riktigt elak. Som bara vill förstöra för andra
Filmen kom ut år 1999 och är skriven som en roman utav Choderlos de laclos.





Beskrivning:
Kathryn gör ett vad med sin styvbror Sebastian att han inte kan få Annette i säng. Annette som är oskuld och vill vänta tills man älskar varandra. Om han förlorar får Kathryn hans Jaguar, och om han vinner får han Kathryn.  Men så finns ju denna kärlek också. Kanske Sebastian ser mer än att bara ligga med Annette. För hon är ju snygg, vacker , smart och beslutsam och helt omotståndlig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0