Julia // Nya böcker och nya lån

Hejhej. Idag har jag lånat och köpt böcker second hand. Hittade massor med böcker som jag vill läsa! Har beslut ångest över vilken bok jag ska läsa .

Dessa böcker kommer från ett stadsbibliotek. Jellicoe Road hittade jag på SKOLANS bibliotek. Hur jävla najs är inte det? Dom hade massor med bra böcker, men jag måste behärska mig lite haha. Kommer ju ändå gå där i 3 år så hinner nog låna en del. 
 
En bok om brasilianskfotboll. Älskar Brasilien och deras fotboll. Har kollat på denna länge. Alldeles ny köpte jag den. 10 kr. 
 
3 kr styck. En sommardröm låter som en typisk tonårsbok och Dumpa Matthew lät väldigt intressant!
 
Och så kanske mina bästa fynd från idag! Avund (har deluxe) och så Saknad: Träffad av blixten. Ännu en till Meg Cabot bok! 
 
Dom här kostade inte mycket, 3 kr styck. Extrem puls är en serie som jag känner att jag bara måste läsa! Wendy boken vet jag inte varför jag köpte den. Tyckte den lät gullig! 
 
 
Kanske blir mindre bloggning, (är inte så jättebra men). Har börjat skolan...gymnasiumet faktiskt! Så, vi får se hur mycket bloggat det kommer bli! :) 

Kommentarer
Postat av: Man

(Jag tycker ju såklart att du ska läsa Jellicoe Road!)

Och så hoppas jag att gymnasiet faller dig i smaken. ;-)

Svar: Haha ja! det kanske är på tiden att jag läser den. Alla verkligen ÄLSKAR den :)
mycupoflife.blogg.se

2012-08-23 @ 16:47:11
URL: http://bokskadad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0