Julia / Veckans färg

Jag såg denna "utmaning" på en annan blogg och tyckte det verkade roligt. Jag vart ju också lite sugen på att se vilka böcker i min bokhylla som har samma färg. Kommer köra lite olika färger, det ska bli kul att se vilken färg som jag har flest böcker av. Hihi, vad kul det ska bli!
Högst upp och ner:
Systrar i jeans. Skitbra serie som alla tjejer borde ha läst.
Mycket mer än så. Tyckte att denna var mycket bättre än Mitt perfekta liv. Perfekt sommarbok!
Höga klackar. Var ett tag sedan jag läste den. Kommer inte ihåg så mycket mer än att den var galet rolig.
Lejonpojken. Har inte läst den än. Men snart så. Verkar dock bli en "mellanmjölk"
Samvetets röst. Samma författare som till Bridget Jones dagbok. Tyckte den var lite "otäck" då huvudpersonen är ute i krig.
Livet enligt Rosa. Klassiker. Älskar serien och filmen. Böckerna är då dock inte lika roliga som serien.
Tvillingarna 1o2. Älskar Tvillingarna, har alltid gjort det. Köper alltid tvillingarna om jag hittar någon bok på någon loppis eller second hand affär.
Resan som började med ett slut. Skolans bok. Har inte hunnit läst den än, men den verkar helt okej tycker jag!
Har ni också gjort något liknande? Skicka gärna länk så kan jag lägga upp inlägget här på bloggen!

Kommentarer
Postat av: Andrea :D

Intressant grej :D Tror jag också ska börja med den :)

2012-02-26 @ 20:00:50
URL: http://andypandycool.blogg.se/
Postat av: Andrea :D

Här är min länk : http://andypandycool.blogg.se/2012/february/veckans-farg-gul.html#trackback :)

2012-02-26 @ 20:22:24
URL: http://andypandycool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0