julia / 6 saker gjort idag

Jag ligger sjuk och orkar inte öppna en bok fast jag har hela Imorgon när kriget kom serien hemlånad från biblioteket. Men jag har gjort andra saker genom datorn, förutom att ha sett på Jason Bourne filmerna och Narnia tusen gånger om. Har dött lite av Kung Peter i Narnia och Jason. Men åter till ämnet, här kommer 6 saker som jag var varit inne på idag. Enjoy!

 

Letat runt efter fina anteckningsblock och trillade över dom här. Dör så fina!!

 

Läst Johannas inlägg om att införa en lästimme om dagen. Gud vilken bra ide.

 

 

Hängt lite för mycket på hemsidan Sommarflicka. Denna hemsida har allt möjligt som hör till Feber serien.

 

Kollat vad som har erbjudit på internet bokrean. Jag tyckte bättre om att handla i affär istället.

Jag har varit innte på Jag är boken och svarat på 20 frågor om mig själv. Kommer snart få 3 boktips. Gör det du med!

 

Hittat en tävling som går ut på att fota läsning. Låter riktigt kul tycker jag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0