Elin / Lånat



Inte behöver jag gå till biblioteket än på ett tag iallafall. Jag har nämligen lånat en massa böcker utav Julia som jag länge velat läsa. (Dock bara några på bilden) Så nu tror jag att jag klarar mig för någon månad eller två. Ni ska få se vad det är för böcker, lite närmare i något annat inlägg. Sedan har jag ju några fler julklappsböcker att visa er men det får också bli i ett annat inlägg! Har ni mycket att läsa för tillfället?

Förresten, Gott nytt år på er kära läsare! Bloggen firar snart fyra månader :)

Kommentarer
Postat av: Felicia

SV; Haha ojdå nu har jag spammat er med kommentarer!

Men trodde det var något fel på min data.. :p

2012-01-02 @ 13:48:09
URL: http://feliciasboktips.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0