julia / andens kraft

" Rose Hathaway har återvänt från Ryssland till S:t Vladimirs skola och sin bästa vän Lissa. Sista terminen på high school går äntligen mot sitt slut. De längtar efter att deras nya, förhoppningsvis lite friare, liv utanför skolans järngrindar ska börja. Men Rose kan inte glömma att Dimitri fortfarande lever och väntar på henne någonstans där ute. Hon misslyckades med att döda honom när hon hade chansen. Och nu är hennes värsta mardrömmar på väg att bli verklighet. Om hon inte självmant förenar sig med honom kommer han att jaga henne tills hon faller i hans strigoi-grepp. För evigt. Men det finns ett litet hopp om att allt inte är kört; Rose har nämligen en plan. En helt, helt galen och livsfarlig plan!

Titel: Andens kraft
Författare: Richelle Mead
Antal sidor: 521 sidor
Betyg: 5/5!!!!!!


Okej, okej, okej. Det här är verkligen världens bästa serie. Jag tänker tvinga Elin att läsa den här serien, och alla mina andra vänner!!! Så bra! Är helt kär i Dimitri...fast han var lite utav en idiot i den här boken...

Okej, precis som efter alla andra böcker i serien så har jag alltid sakt " den här boken är lätt den bästa". Men den här är verkligen den bästa boken och jag lusläste varenda sida. Det här gott folk, det är ren njutning och kärlek. Och det var RIKTIGT spännande och bra.


Jag tycker verkligen om alla karaktärer. Ingen känns för mycket, alla har en personlighet. Och Rose, hon är ju fantastisk hela hon! Vilken kvinna! Hon är så självsäker och bra, jag lovar. Mitt hjärta sjönk till botten när Dimitri sa "Kärlek dör, min gjorde det" tårarna bara forsade ner.

Kommentarer
Postat av: ♫♪ Sandra T

dom böckerna är bra :)

2012-01-27 @ 19:24:57
URL: http://sandramusic.blogg.se/
Postat av: aliice

ja Dimitri var en riktig skit i denna! :o

det är bara att be om böckerna om det behövs ;)

2012-01-28 @ 21:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0