Dejta utan bedövning - Lisa Cach

 
Jag har läst: Dejta utan bedövning
 
Den handlar om:
Tack och lov har hon massor med vänner som kan hjälpa hennes att komma över ångesten - sexiga Cassie (bra att få åsikter från en person som alltid hyser motsatt uppfattning), analytiska Louise (för mycket anylyserade är inte alltid bra)  samt tandläkaren Scott (kan bli användbar). Men när hannah med stormsteg närmar sig de magsiak 20, inser hon desperat att hon måste börja dejta på allvar. Men målet utskakat kastar sig Hannah ut på singelmarknaden. Annonser, ingternet klubbar...Till slut har hon kysst så många grodor att själv riskerar att bli grön.
 
Det här gillade jag:
Skulle nog säga att det här är Chick-lit på bästa högsta nivå! Den är rolig och med också lite allvarlig. Jag fick en hel del skratt och karaktärerna kändes som mina vänner. Även om chick-lit böcker nästan bara handlar om samma saker så älskar jag det. Sådana här böcker får mig att glömma bort vardagen och ger mig nånting att se fram emot.

Det gick väldigt snabbt att läsa ut den och jag måste säga att jag gillade det. Alltså, att det gick fort. Jag ville ha nånting enkelt och det fick jag, den satte sig inte in i hjärtat och berörde inte. Men för en rolig och trevlig läsning så dög den här utmärkt. Den var ingen märkvärdig bok eller så, men förtjänar att läsas! Och ett gott skratt lovar jag att du får.

Det här gillade jag inte:
Jag brukar ofta förvänta mig ett storslaget slut på chick-lit böcker, tyvärr var det inget storslaget slut på den här boken. Men det gjorde inget, för boken var så bra i sig själv.
 
Titel: Dejta utan bedövning
Författare: Lisa Cach
Antal sidor: 319 sidor
Betyg: ★★★★ - Bra.
Serie: -
 
 
 
Under läsningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0