Do you accept the challenge? #1 - Pocketbok

Nu ska jag börja med en ny sak här på bloggen. Jag och min vän Elin ska börja med det. Eller vi har ju redan gjort det. Det hela går ut på att vi ska utmana varandra varje månad och sedan nästa månad är det en ny utmaning. Det kan vara allt ifrån att läsa en klassiker, till att skriva en dikt, till att läsa en bok med en fot på omslaget You name it. Detta tror jag kan bli väldigt roligt och intressant. Kanske läser jag en bok som jag aldrig skulle läsa i vanliga fall.
 
Nu i juli månad bestämde vi oss för att vi ska utmana varandra med en pocketbok som vi köpte till varandra på våran second hand affär. Jag fick välja en pocketbok till Elin och Elin fick välja en pocketbok till mig som jag ska läsa. Det var väldigt svårt men tillslut så hittade vi böcker till varandra. Vi sa bara titlarna till varandra för att ingen skulle få en bok som den redan har läst osv...
 
Elins bok är till vänster och det var den jag valde till henne och min bok som jag ska läsa är till höger. Kanske hinner vi byta bok med varandra också! Jag måste säga att jag ser fram emot att läsa Små citroner gula då jag har pillat och känt på den väldigt länge utan att ha köpt den!
 
Elins bok.
Min bok.
 
Hitta ni också en vän och utmana varandra!

Kommentarer
Postat av: Man

Helt klart en kul grej! Kanske något jag får för mig att göra. :-)

Svar: Hihi gör det! :D
mycupoflife.blogg.se

2012-07-08 @ 21:07:06
URL: http://bokskadad.blogg.se
Postat av: Sofia

Är elins bok på engelska? :)

Svar: Neej! :D Bara titeln :) men den verkar as bra haha så jag ska låna den någon gång :)
mycupoflife.blogg.se

2012-07-10 @ 16:18:11
URL: http://stenhjarta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0