Dont judge a book by its cover

 
Gissa vart jag hittade detta dolda motiv? Don't judge a book by its cover. Jo, i en musikvideo! Gissa vem?
Selena Gomez. Typsikt att jag har glömt bort vad låten heter, men det här budskapet kom fram i hennes musikvideo. Ej samtidigt, så jag hade bara tur när jag såg Don't...Men lite kul är det ju att en känd sångerska (känd o känd:p) har detta budskap! Dock så tror jag inte att det är hon själv som har kommit på iden, men ändå. Vi kan låtsas att det var hon som kom på det...

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Hehe var tvungen att söka upp det och det var "Who says" :)

Svar: aha! Tack så mycket :D
mycupoflife.blogg.se

2012-07-17 @ 11:08:45
URL: http://jasmineiusa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0