LOL

Jag har väntat... jag vet inte hur länge. Redan från första början när det började komma rykten om Miley Cyrus nya film, LOL. Vilket är något år sedan, först skulle ju filmen komma, men skulle den inte komma ut för det fanns inte pengar och blabla. Men den kom, och den var för jädrans bra! Denna typiska tjejfilm med en handling som inte handlar om någontings alls körde över mitt hjärta på direkten. Jag ville bara se den om om om om igen. Det kändes som om filmen var slut alldeles för fort.
 
Jag älskar varje (menar verkligen älskar) skådespelare. Miley Cyrus är ju genial (hennes största fan här ja) och Adam Sevani (!!). Killen får ju håret att resa på sig. Det var också den första film jag såg som Demi Moore medverkade i, varför har jag inte sett något med henne förut? Denna film borde ses utav många!
 
Lola bor tillsammans med sin ensamstående mamma och går sista året i high school. När det tar slut med hennes pojkvän och hon istället för kär i hans bästa vän sätts relationerna i kompisgänget på spets. Lolas liv kompliceras ytterligare av när hennes mamma råkar läsa hennes blogg och hon inser att Lola inte är så oskullsfull som hon trott.
 
Trailer: Miley Cyrus i LOL

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Åh jag såg också den och Gaaaah så otroligt bra, scenerna med Lola och Kyle var så himla söta :)
Tror denna filmen fick en plats på min topp 5-lista :)

Svar: Hos mig med! Och när Kyle typ sjunger, jag dör. Filmen är verkligen dunder bra! :D Ska tvinga alla mina vänner att se den hha :)
mycupoflife.blogg.se

2012-07-28 @ 00:53:19
URL: http://jasmineiusa.blogg.se
Postat av: Felicia

Älskar den filmen också!

2012-07-30 @ 12:22:08
URL: http://feliciasboktips.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0