Nya böcker!

Halloj! Sommaren har precis slagit sig till ro känns det som. Äntligen. Halva sommaren har ju regnat bort typ. Jo, jag tänkte ju göra en stor book haul i slutet av sommaren, men då kom jag ju på att jag typ ett tjugotal nya böcker att visa haha, så det skulle bli väldigt mycket att visa på en och samma gång. + att sommaren är ju inte slut än!
 
På kudde av gräs & Under lysande måne är tvåan och tredje delen om klanen Otori. Köpte de second hand, men hittade inte första boken...Vem ger bort tvåan och trean i en serie men inte första boken? Haha.
Sista natten på Chateau Marmont verkar vara riktigt bra, köpte den på ICA för 39 enkronor. Den måste ju bara vara bra med tanke på att det samma författare till Djävulen bär prada. Dejta utan bedövning håller jag på och läser just nu. Jag älskar den än så länge! Shutter Island, fick denna bok gratis i en Second hand affär, vet inte om jag vågar läsa den då jag inte vågar se filmen haha. Om du bara kunde se mig är skriven av Cecilia Ahern. Älskade ju PS. jag älskar dig så denna räknar jag med att den är lika bra!
 
 Dom här 3 böckerna vann jag genom Bonnier Carlsen. Hur najs är inte det? Jag har bara läst den första boken för länge länge sedan. Försökte läsa tvåan men gav upp, kändes som om jag bara läste och läste och läste utan det hände något. Får se om jag ger de två sista böckerna en chans eller så ger jag bort dom.
 
 5(!) böcker ifrån B.Wahlströms! Tackar så mycket!! Pretty little liars är ju jädrans bra! Har läst hela serien och väntar på med en stor förväntan på nästa bok...Om den kommer.
 
Dom här två böckerna fick jag idag utav Elin då hon hade 2 utav varje. Har ni skaffat några nya böcker den senaste tiden?
 
PS. Det är lite dålig bloggning, men både jag och Elin har inte tid, vi jobbar och är ute på andra äventyr hela dagarna. Man säger ju att bloggarens värsta vän är solen och sommaren och det håller jag med om..

Kommentarer
Postat av: Andrea

Sjätte PLL-boken,Killer,kommer inte översättas :( Så jag får läsa den på dngelsha!
Finfin hög!
Själv köpte jag Switched igår och fick ett tjugotal böcker förra veckan! ^^

Svar: VAA? fy, jag hatar när dom inte översätter hela serien...
mycupoflife.blogg.se

2012-07-27 @ 01:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0