SVT:s serier

SVT kan verkligen när dom vill. Om det är någon television som är grymma på att göra TV-serier så är det SVT.Jag har gjort en lista på några serier som jag har kollat på eller vill se! 
 
Big in Japan. Här får vi följa med Ulrik Munther när han är i Japan. Är inte ett jättestort fan utav honom och hans musik, men han är väldigt duktig på det han håller på med. 
 
15 - det är mitt liv. Här har ungdomar som är i åldern 15 år fått skicka in historier som dom har upplevt. Mycket intressant att se eftersom varje film är så bra gjord. 
 
Två på resa. I det första avsnitten fick vi följa med Kodjo och Gina när dom besökte Ghana. I andra avsnittet får vi följa med Bill Skarsgård i hans L.A. Jag som älskar att resa tycker det här är bästa programmet! 
 
Portkod 1321. Detta är en ny serie som jag inte har hunnit tittat på än tyvärr, men den verkar lovande och bra! Vilken tur att jag har höstlov som börjar imorgon! 
 

Kommentarer
Postat av: elin

portkod heter den ;)

2012-10-25 @ 21:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0