Tv-serien jag vill se i höst

Jag har gjort en lista på serier jag ska kolla på i vinter. Ska ni kolla på någon serie i vinter? Eller har jag missat någon serie som jag absolut måste se? Hojta till! :) 
 
 
                
 
                
 
1. Hellcats är en serie om Cheerleading, och jag älskar Bring it on filmerna så denna lär vara i min smak. Jag kan ha sett några avsnitt, men det måste ha varit för 2-3 år sedan hehe. 
 
2. Merlin försökte jag kolla på, men jag var alldeles för stressad och hade mycket att göra så jag tappade instresset. Men jag ska försöka kolla på den här serien eftersom alla prata så gott om den. 
 
3. Doctor Who. Vilken människa har inte sett ett enda avsnitt av denna serie? Jo jag. När ett nytt avsnitt har visats så blir min twitter överfull. En av mina bästa vänner älskar denna serie och försöker få mig att se den, lyckas hon? Ja. 
 
4. Revolution verkar vara en så spännande serie! Jag måste absolut kolla på denna snart. Elektriciteten försvann för 15 år sedan och när en kvinnas by blir anfallen och hennes far dör måste hon ut på en resa. Alltså, denna verkar vara så spännande! 
 
 
 
                         
                       
 

1. Hart of dixie
har jag förlorat min själ till. Jag älskar denna serie! Här får vi följa Zoe Hart som är doktor, hon tvingas flytta till Blue Bell för att vara allmänläkare i ett år. Riktig bra och rolig serie! 
 
2. Nikita kan slåss, va snygg, och skjuta med vapen. Behöver jag säga mer? Jag har endast sett några avsnitt men jag gillade det skarpt. Det behövs mer balla brudar! 
 
3. Nashville handlar om country musik. Vi får följa en gammal country stjärna som nu måste ta hjälp av den unga och snygga country stjärna för att sälja biljetter. Hmm, denna verkar lovande. Gillar ju Glee så. 
 
4. Dexter känns som ett måste om man är som jag och älskar kriminalserier. Jag inte jättekoll på handlingen, men mina vänner talar alltid gott om den! 
 
                  
Andra serier jag som jag redan följer eller tittar på: Gossip girl, Awkward, Glee, Bones, Criminal minds. 
Finns inget bättre än tv serier! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: veronica

hart of dixie är himlans bra men en annan serie du borde ta och kika på är 90210, den är bäst!:D

2012-10-22 @ 20:55:39
URL: http://www.veronicafs.blogg.se
Postat av: elin

du kan ju börja med prison break och sons of anarchy

2012-10-22 @ 22:25:32
URL: http://elinbeach.blogg.se
Postat av: Micaela

Har du sett de 6 avsnitt som finns av "Sherlock"? Annars måste du se dem!
DoctorWho är också riktigt bra, men se till att se från "början" med Christopher Eccleston, annars missar du viktig information :)

2012-10-22 @ 23:45:31
URL: http://dreamsaboutengland.blogg.se
Postat av: Matilda

åh, jag älskar också Hart of Dixie! Och Glee för den delen :D

2012-10-23 @ 14:50:34
Postat av: Sofia

Åh dexter är jättebra! Men det är lite läskigt ibland men man fastnar i den direkt!!

saknar dig vännen! ♥♥♥

2012-10-23 @ 19:01:13
URL: http://stenhjarta.devote.se
Postat av: Alexandra

Oh, vi har verkligen lika smak i serier, Doctor Who äger ;D

2012-10-27 @ 15:26:16
URL: http://www.ailove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0