Julia // Bokiga saker jag vill ha

Ett sånt här fint skydd/skal till min iphone skulle jag vilja ha! Vet också att det finns ett för datorer och det vill jag hemskt gärna ha. Åh, så fint att ha mobilen i en bok liksom. 
 
Om jag ägde detta halsband skulle jag aldrig ta av mig det. Så himla tjusigt att ha ett Death hollow halsband, men tänk vad alla skulle bli avundsjuka. Länge leve Harry Potter! 
 
Åh, har varit helt galen i The tribe nu. Älskar varenda människa i denna underbara serie och jag skulle vilja ha denna box med säsongerna. Criminal Minds har just blivit nedflyttad från toppen, för The tribe är bättre. Tänk om man kunde få va med i denna serie...
 
Ännu mer Harry Potter relaterat. Tänk att ha en sådan här fin nyckelring på nycklarna! Perfekt julklapp till en boknörd. Borde finnas i leksaksaffärer att köpa :) 
 
 
 
OBS: Alla bilder är från Google

Kommentarer
Postat av: novemberskratt.blogg.se

Det där mobilskyddet är så fint! Vill så gärna ha ett sådant. Synd bara att den är så dyr.

Svar: Ja, priset är lite för högt för min smak haha. Men man kan ju alltid önska sig det i julklapp eller födelsedagspresent! :D
mycupoflife.blogg.se

2012-10-01 @ 19:56:28
URL: http://novemberskratt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0