Elin / Elsas värld



Efter en fantastisk sommar med pojkvännen Hugo är Elsa tillbaka i Stockholm och i sitt nya jobb som modeprofil på Bladet har hon fler spännande uppdrag framför sig än någonsin. Men även några små problem ...

Elsa är tillbaka, självklart med sitt entourage men även med ett gäng nya karaktärer. Hon guidar oss bakom kulisserna såväl på tidningsredaktionen och New Yorks modevecka, som på Stureplans nattklubbar och Los Angeles kändisfester. Välkommen tillbaka till Elsas värld!

Författare: Sofi Fahrman
Antal Sidor: 406
Betyg: 3/5
Favoritkapitel: En dag på jobbet med... (Gästskrivet utav Alex Schulman)

Jag följer inte trender, och jag läser inte så mycket om Stockholms nattklubbar. Ärligt talat så har jag inte stenkoll på vart alla Svenska kändisar går och tar en drink eller två. Det har liksom för mig varit helt oväsentligt. Men den här boken får mig att vilja fortsätta läsa om allt detta. Om Los Angeles kändisfester, om vad alla svenska kändisar gör på Stureplans nattklubbar eller vad som händer bakom kulisserna på New Yorks modevecka. Även om jag aldrig varit intresserad, vill jag endå läsa. 

Sofi skriver på både ett roligt och allvarligt sett och gästkapitel utav Alec Schulman fick mig att gråta utav skratt så att alla på tåget vände sig om när jag läste den. Sofi har gjort hela Mode/fashion grejen så intressant att till och med min farmor skulle kunna läsa den och att få se baksidan utav det hela är hur skrattgivande, och pinsamt som helst. Iallafall med en klantig Elsa Gustafsson i huvudrollen. Tjuvläs lite av boken här ifall ni vill.

Min recension utav första boken, Elsas Mode finns här.

Kommentarer
Postat av: Emma

SV: va härligt! :)

2012-01-02 @ 17:07:11
URL: http://gorgeousunshine.blogg.se/
Postat av: HANNA

sv: okej! :D

2012-01-02 @ 18:48:04
URL: http://hannalovisasol.se
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

sv: ja den verkar bra!:D

2012-01-02 @ 21:08:52
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0