Läsrapport för juni månad.

Gud hänger inte med. Dagarna bara susar förbi och nu är juni förbi. Juni har verkligen varit krävande och jag har nog aldrig sovit så här lite på väldigt väldigt väldigt länge. Det har varit bal, skolavslutning, operation, grillkvällar, utomlandsresor. Ja, ni fattar. Men läsningen då? Den har sett ut såhär:
 
Antal lästa böcker: 8 böcker
Bästa bok totalt:  Himlen börjar här. Som dessutom är omläsning!
Sämsta bok: Hål i huvudet
Bästa roman: Himlen börjar här
Bästa fantasy bok:  The future of us
Bästa bok med spänning:  Matchad
Engelska böcker:  1
Svenska böcker:  7
Lånade böcker: 6
Fått/recensionexemplar/köpt: 1
Böcker i en serie: Härligt oärligt #1, Matchad #1.
 
Härligt oärligt
Regn och åska
Himlen börjar här
Tyll, Svett och frysna själar
The future of us
Hål i huvudet
Matchad
Du glömde säga hej då
 
Övrigt: Jag läste 15 böcker i maj vilket är lite mer än de 8 nu i juni. Men jag är nöjd med tanke på allt jag har gjort nu i juni. Den här månaden har verkligen känns jättelång och det är skönt att juni är över.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0